Search

Fellaini Bicara Tentang Peluang Juara United Di Liga Primer

Alikanews.com – Tak ada kesangsian dalam diri Marouane Fellaini menyoal kans kampiun Manchester United, yang di awal musim ini sudah menelan dua kekalahan dari empat pertandingan perdananya di Liga Primer Inggris.

United arahan Jose Mourinho buka musim dengan mengukir tiga point atas Leicester City, tetapi mereka malah kalah berturut-turut dari Brighton & Hove Albion serta Tottenham Hotspur sebelum lalu kembali pada jalan kemenangan selepas menyalip Burnley pada akhir minggu lalu.

Beberapa hasil itu tempatkan Setan Merah di posisi ke-10 serta berjarak enam point dari Liverpool, Chelsea serta Watford yang semua mengemas rekor 100 % sampai matchday ke empat.

Walau demikian, Fellaini tak ingin putus keinginan. Pada situs resmi club, ia berujar: “Musim ini masih panjang serta ini baru awal.

“Dalam dua tahun pamungkas, kami mengawalinya dengan begitu baik. Musim ini, dikit kurang, tetapi musim ini masih panjang, jadi mari selalu berupaya.

“Di Liga Primer, semua ialah mungkin, jadi kita lihat kelak. Sebagaimana yang saya katakan, pertandingan ke depan lebih terpenting daripada yang lalu.”

United akan kembali bertanding di Liga Primer dengan bertamu ke kandang Watford selepas interval internasional bulan ini.

Written by 

Related posts